Despre diacritice.

Astăzi vă voi prezenta ceva foarte foarte util din punctul meu de vedere.  Vă voi arăta cum puteți să scrieți cu diacritice . Ele sunt esențiale atunci cînd facem o lucrare scrisă mai importanta. Iată un link care să vă ajute!

 

http://xn--scrie-romnete-qeb187b.net/?p=23

Am găsit de asemenea un tutorial video!

Iată  tutorialul video!

 

 

Păi cam atît pentru astăzi !

Sper că v-am ajutat !       Dacă v-am fost de ajutor vă invit să mă urmăriți în continuare pentru a afla mai multe lucruri interesante! Dacă vreți mai multe informații despre scrierea cu diacritice vă invit sa dați un search pe google ! Veți afla lucruri uimitoare! Pînă data viitoare cînd ne vom revedea nu uitați că sunt multe lucruri interesante care merită să fie descoperite !

O zi frumoasă tuturor!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

